Oct 1, 2011

Storymorry saya :)

Hello sayang . . :) . .


Today , im ekin as a Mrs . belog . . Ekin ad BFF yg sgt 
caring + open + kepale gilak <3 . . 
Saya sayang mereka semua . . 


Ini teman baik saya . . Selalu spend time dgn die time rehat kat skul . . 
Sbb die budak luar . . Anasuha Aina Syafina Abd Halim . .
Cantek kan nama die ? Kalau nak knl lbih lanjut add lah kt fb . .
Pandai2 lah cari nama die . . Saya sayang die ketat2 . . Sampai mati taknak 
lost contact ngn die . . Family die pun oke . Btw , syygs ko . . :) . .



Ini pulak sayang saya . . :) . . This picture belong
to Nur Rafikah . . Die open like me kud . . Selesa tahap
gaban jadi kacip die . . Die faham erti persahabatan . .
Ika punya pendirian ' AKU ADALAH AKU ' . .So , 4 others jangan
jadi HIPOKRIT like CDJ . . 

Yang ni BFF saya . . :) . . Blh katakan 24jam saya wajib dengan die even kat skola . . Sbb die pandai cket . . Bapak die bg 
nama Fatin Farhana Abd Wahab . . Bukan yg tunjuk (PEACE) . .
yg sorang lg tu . . Utk pengetahuan , die kuat merajuk !
Saya benci kalau die buat muka >< . . Saya tak suka
pujuk die . . Penat . .__ . .

________________________________________________________

Enough with my BFF . . Saya sayang dyorang . .

Now , about our life . . Someone make me gila . Gelak sampai nak terkuncil . . Jum2 . .

Kenal tak guy dua orang ni ? okeoke , nak bgthu yg pakai cap 
tu baru je jd kacip . . Sbb die ehem2 dgn sayang saya(eika) .
So , die pun mmg jenis kpale gila gila . .
Boleh masuk lah . . Saya sayang die . . Oops , ika syg as my 
frends . . Jgn salah fhm sygs . . Saya bukan 
perampas okey . . Nama die Faris Farhan . . Klu tak 
salah lah . . Almaklumlah , new person . . p:) . .
And , si baju kelabu tu . . HEHE . . Jangan siapa2 ambik 
die taw . Die dah berpunya , siapa rampas fu** sampai
bila2 . . Ap nk jadi , jadi . . Suke die . . <3 . .
Fawwaz Shakir . . f_S . . Itu yg tersirat . . 
Bialah , saya je yg tahu . .

Ha , nampak tak pic kat atas tu . . For ur information ,
kalau2 rasa pic u all ade kat atas tu means saya sayang korang . As my bestie . . Suke hang dyorang . . Kepala masuk air . .
Hope dpt lagi kita hang oke . . 

------------------------------------------------


Siapa pulak ni ? Act , he is someone yg pernah buat 
saya hepi dulu . . Rasanya tak perlu hebahkan nama sbenar 
die sbb sy taknak engatkan kisah dulu2 lg . . :) . .
Dulu , dialah tempat saya storymorry . . Senang cite , 
dialah sgala2 nya . . Kadang2 betul jgk orang ckp ,
kebahagian takkan kekal selamanya . . Hope MR.H tke cre 
ur self keh . .Dulu , die pernah bgthu saya ngn die takkan 
ad istilah putus . . Kita blh merancang , tp yg tentukan
Allah . . So , dh dpt pengajaran kan ? Ap lg ? 
Hati2 siapa yg bercintun cinta cintin tu yea . .
Be careful sayang . . 
So , saya n MR.H kawan . . :) . . Stil mcm dulu , 
cume bila moment2 dulu teringat , mmg sdeyh kan . . Oke lah ,
tak mahu sdeyh2 . . Act , im stil sygs die .

Ini siapa pulak ? Dia budak uniten . . Nama dia MR.H jgx .
Eh2 , kebetulan pulak kan ? Tape2 , tak kesah . . Dia kawan 
saya . . Saya sayang die . . As my bestie lah . .
Mak saya tahu , die kawan saya . . Hm . die punya 
perangai tak tahu lah ckp mcm mane . . Conclude nya ,
saya selesa punya kawan sebegini . . Tengs . 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Lasty . . Saya sygs kawan2 saya . . MR.H , sygs awk . .
Tengs semuanya cause hadir dalam diri saya . .
Luv u all . .

No comments:

Post a Comment