Sep 24, 2011

Yang Aku Tahu


Lagu ni belongs to three LADIES . .
Byk dugaan yg mereka alami . . So , i think this song can make their happy . .
Hrp mereka sabar menempuh dugaan masing2 . .Ini mengenai hati dan perasaan . .
Kalau korang tak faham , jangan banyak bunyi oke . . 



Sayang kamu ada dimana
Hari ini tak ada kabarnya
Sayang kamu ada dimana
Jawab saat diriku bertanya



Kini engkau telah berubah
Kau tak seperti yang biasanya

Kini engkau telah berubah
Kau tak seperti yang biasanya



Yang aku tau
Dulu kau tak begitu
Tapi sekarang engkau berubah
Kau membuatku terluka
Apa diriku bersalah



Yang aku tau
Kamu menyayangiku
Namun sekarang kau tidak lagi



Kau tinggalkan ku sendiri
Diatas putaran bumi

Kini engkau telah berubah
Kau tak seperti yang biasanya

Kini engkau telah berubah
Kau tak seperti yang biasanya



Yang aku tau
Dulu kau tak begitu
Tapi sekarang engkau berubah
Kau membuatku terluka
Apa diriku bersalah



Yang aku tau
Kamu menyayangiku
Namun sekarang kau tidak lagi


Kau tinggalkan ku sendiri
Diatas putaran bumi


No comments:

Post a Comment